Szabályok

A rulettben, bár főként a szerencse dominál, a matematika is fontos szerepet játszik. Nem árt észben tartani, hogy a legjobb rulettjátékosok egyben nagyon jók matematikából és valószínűségszámításból is. Erősen ajánlott a játék alapos tanulmányozása is, mielőtt kipróbálnánk. Csak így fejleszthető a tudás.

Általában a rulettben mindössze néhány egyszerű szabály van, melyekkel könnyű elkezdeni játszani, de a játék idővel egyre bonyolultabb lesz. A játékban a rulettgolyó, mely olykor fehér, együtt pörög a rulettasztalba ágyazott kerékkel. Amikor a kerék megáll, a golyó is megérkezik a kerék valamely részére. A keréknek 37 része van, 0-36-ig számozással. Amelyik számnak megfelelő részen a golyó végül megáll, az lesz a nyerő szám, és ha erre fogadtál, te nyersz.

Persze a nyertes számnak sok tulajdonsága van, amelynek megfelelően különböző fogadásokat tehetsz. Ha a szám nem nulla, akkor lehet magas vagy alacsony, piros vagy fekete, páros vagy páratlan. Elhelyezkedhet egy tucatban vagy egy oszlopban. A kerék számai mindig egy bizonyos rendben vannak ábrázolva az asztalon, és ez a világon csaknem mindenhol ugyanígy van. A fogadások, melyek nemcsak egyes számokra vonatkozhatnak, a következők:

Even Chances (egyenlő esélyek) - piros, fekete, stb.
Dozens (tucatok)- 1-12, 13-24, 25-36
Columns (oszlopok) – 1., 2., 3.
Numbers (számok)- 1,2,3,4, stb.
Splits (határvonal) – szomszédos számok között
Streets (utcák) – három szám sora
Corners (sarkok) – négy szám sarka
Six-Lines (hatos sorok) – hat szám sora

Újdonságok

Ebben a szekcióban nem található cikk.

Címkék

Kapcsolat